Kvällsinlägg!

Go kväll, sitter som vanligt och inväntar mitt favorit program och by my side har jag Champis, hihi ^^ Vem behöver en Pv liksom, så länge man har champis, haha! ;) Skämt och sido, dagen har varit kanon! Blev en tur ner till bade med Nettan, där jag dessutom mötte min syssling?! :D Verkligen jätte kul att se henne igen, sågs iof för någon vecka sen, men ändå! Efter filmen bestämde sig Papi och min mosters man att göra vofflor och var verklgien super gott! Dock försvan dom lite för fort?! Förstår ni varför de goda sakerna alltid tar slut mycket snabbare än de äckliga?! =O Anyway, snart börjar mitt program, så lika bra att bänka sig vid soffan och efter det blir det bums i säng! Bloggar mer maña, natti! 


Något ni måste prova till vofflor är smör & socker, betydligt godare än vad det låter!