Så ligger det till!

Go kväll, ursäkta för seg bloggning de senaste dagarna men verkligen tappa insperation, vet inte varför egentlige?! Får hoppas att den kommer tillbaka snart! Imorgon är det fredag och ska eventuellt bada ihop med en tjejkompis, samt skicka in de sista papprena inför namnbytet, glömt av det hela tiden, haha! Så sjukt typiskt mig eller vad ska man tro?! ;) Har även passat på att gjort 2 godajärningar, tvättat både vår och min mosters bil, jag gillar hjälpa till och på lördag lovade jag att klippa gräset. När jag tänker efter kanske jag inte alls tappat insperationen, utan bara varit väldigt, väldigt upptagen, haha! Nä, nu ska jag göra mig klar för sängen och så hörs vi mer imorogn är en dag imorgon också, natti!


Efter mitt slit med bilarna åkte vi och tog oss en glass!