Dagens fråga!

Är du vidskeplig av dig? :)


Hejsan, inte till en början, blev det när jag började plugga uppe i Töreboda och bosatte mig i en litet 1:a. När vi åkte upp för att tittade på lägenheten kommer jag ihåg att hyresvärden frågade om jag var vidskeplig och jag svarade givetvis ''Nej'' och frågande sedan varför han frågade det. Han berättade att det spökade i huset och jag bara skrattade åt honom. Inflyttningsdagen kom då jag, Peggy (hunden) och Stoffe (min råtta) flyttade in och det dröjde inte länge innan konstiga saker började hända. Andra lägenheten jag flyytade till var en 2:a och jag mig iaktagen hela tiden, speciellt i sovrummet! Jag flyttade snabbt därifrån och idag bor jag i en 1:a, jag har aldrig känt mig så tillfreds i någon av mina tidigare lägenheter som nu! Därför tänker jag inte flytta härifrån och är anlendingen till att jag bor kvar! :) Ni får givetvis tro vad ni vill om mig efter detta, men jag trodde inte heller på spöken fören dagen jag upplevde det där, väldigt ofrivilligt dock, haha!


Kategori: Allmänt
Taggar: spöken vidskeplig