Dagens fråga!

Hej molly i slutet som mr lip pratade du om olika projekt som aldrig blev av, hur kom det sig och vad var det för projekt? :)


Hej!
I slutet av min karriär som Mr: Lip var det en hel del saker som hände, det var radiointerjuver, tävlingar, stora event, skriva på min bok, studioinspelning, satsning inför Melodifestivalen 2013, möten för egen show, planera sommarkonsert och bankmöten för att starta ett nytt företag. Var jag inte på träningen, bloggade jag via datorn eller mobilen på tåget, i bussen eller i taxin till eller från möten/träning. Det var någonstans där jag bestämde mig för att skaffa bloggassistent och trots den enormt stora hjälp jag fick, gick det inte..........  Allting var långt ifrån toppen, jag var så trött på bloggen så jag kunde spy och var helt slut i kroppen. Jag blev tvungen att se sanningen i vit ögat, sluta fly från mina problem, tacka nej till erbjudandena jag hade fått och resten vet ni! :)


Utgångs time!



Semester i Bulgarien med Nettan <3



Jag och någon mystiskbloggläsare, ush vilken hemsk bild (jag)



Fråga mig inte vad jag håller på med, kanske för mycket vin?! -_-'



Påväg till eller från träning



Fika i Borgholm en varm sommardag!
1 lucette:

skriven

Hejsan. Första gången jag kommenterar Tycker att du är så stark människa. Nu till mina frågor.

1. Hur gick du ner i vikt? vill nämligen gå ner i vikt själv.
2. Vilken skostorlek har du?

kisses!!!