Det får bära eller brista!

Hej på er alla små sötnosar, vet ni vad jag gör?! Inget speciellt faktikst, så kul var jag på en skala från 1 till 10, haha! Skulle egentligen åkt för att träffa Mikael, men vi bestämde oss för att ses i Skövde imorgon istället, då vi båda komiskt nog ändå är inne :) Skulle också behöva gå i lite affärer och främst titta på nya skoooor, jag har så få eller jag tycker det iaf, haha! Nä, men hittade super söta skor på Skopunkten och för engångs skull skiter jag i om deras kvalitén nu suger! För dom skorna kommer bli sååååå söta till en tshirt jag köpt, hihi ^^ Det var också någon läsare som undrade hur mycket jag vägde (varför det nu är så intressant?!) och för er som ville veta väger jag 49kg, vilket innebär att jag inte är tjock längre, haha!


Här är skorna jag funderar på, perfekta promenadskor en varm sommardag! :)