Galen kväll! 2/6

Go morgon alla bloggläsare, allt väl?! Det är det här och vart ska jag börja, haha?! Sjukt galen natt och jag kommer bara ihåg hälften, illa?! Skoj hade jag iaf och alla människor var jätte söta, kan de vart för mina små korta shorts?! ;) Som Erika sa ''Haha, man vet aldrig vad som kan hända när man följer med på dig utgång Molly, du är helt oföresigbar'' och då hade vi precis anlänt till Skövde, haha! Trust me, det blev värre och vissa saker tänker jag inte ens berätta och andra kommer jag inte ens ihåg, haha! Något jag kom på är att nä hetrokillar dricker, de blir som galna iglar, vet inte hur många gånger jag fick ta bort händer från lår och rumpa, haha! Well, överlevde iaf och något som var mindre kul var att jag inte kom med tåget, men mer om det berättar jag lite senare, nu ska jag äta frukost, puss!


Vart snuskigt sugen på Sushi nu......