Helt sjukt! 19/6

Go morgon alla läsare, ska strax ta mig en morgon shake för att starta dagen. Den mesta av dagen ska jag lägga åt plugg och sola bort mina linjer, haha! Tänkte också berätta om erbjudande jag fick igår, jag har nämligen fått möjligheten att åka över till Los Angeles för att jobba för några plåtningar! Känns helt sjukt att detta faktiskt händer och jag är hur glad som helst! Eventuellt krockar plåtningen med min utlandsresa och eftersom utredningen inte är klar kommer jag inte heller kunna stanna kvar, som jag egentligen vill.............. Oavsett vad tackade jag iaf ja. Sen får vi se hur det går på castingen i November hihi ^^ Nu ska jag ta mig en shake och så hörs vi mer sen, puss på er!


Detta ska tagga mig att hålla min vikt 49 kg eller till och gå ner lite till!










1 adajohansen:

skriven

casting*