Lyckad dag, trots dålig start!

Hej bloggelibloggbloggen, kom hem för bara någon stund sen, efter en underbar dag i Skövde ihop med trevligt sällskap! Dock började dagen i Skövde mindre bra, leta parkeringsplats i 1 timme och 15 minuter, ni kan förstår hur oehört ''glad'' jag var, haha! Tur att jag inte hade fönstret öppet säger jag bara, haha! Men har man leta parkering genom halva Skövde, tappar man tillslut tålamodet + är man hungrig att man tror man dör, blir man inte mycket snällare, iaf inte jag, haha! När vi insåg att det var meningslöst att äta i stan tog vi Thai House och åt buffé och efter det stack jag till mötet :) Efter mötet mötte jag upp Mami, vi åkte till Elins köpte foder, jord (till blommorna), ett linne till mig och någon allergi grej till pappa :) Vet ni vad jag kom på nu?! Jag glömde min väska........ DUKTIGT! Aja man kan inte ha allt i skallen, nu ska jag umgås med mina kära föräldrar och så bloggar jag mer sen, puss kram!