Lätt för mig att veta!

Hej på er, ligger nu i soffan och tar det lite lugnt efter allt pluggande :) Det var tydligen tänkt att vi skulle spela minigolf idag, men eftersom ingen hade sagt något om det kunde jag varken planera studierna efter det heller........ -_-' Det ända jag viste var att vi skulle ha filmkväll lite senare och vid 14:00 - 15:00 tiden började jag plugga, under tiden mobilen laddade i datarummet. Jag vet inte hur det är med andra, men jag brukar inte vilja ha störmoment när jag pluggar + att jag hade dåligt med batteri och hade ändå ingen chans att svara om mobilen hade dött ^^' Aja, nu antar jag att det inte blir någon filmkväll, eftersom allt jag fick höra var ''Skit i det, skit i det'' strax efter jag la på, så funderar att hälsa på Mikael istället och tjöta lite! Hoppas dom andra hade kul på sin lilla golfrunda och så får dom berätta vem som vann när jag träffar någon utav dom! :) Aja ska ta mig lite mat och så bloggar jag mer sen, puss på er!