Min nya träningsoutfit till bassängen!

Tänkte visa er 1 av baddräkterna jag fick av min underbara mamma, gillar denna bäst och tror den kommer bli perfekt att träna i! Men innan jag kan börja träna igen måste mitt ben bli bättre och betydligt varmare utomhus, haha! Lite senare kommer Mikael förbi en sväng och får se vad vi hittar på. Just det, har du själv blogg får du jätte gärna gå med i FB-gruppen Bloggers From Sweden! Där kan du hitta andra spännande bloggar och dela med dig av DIN blogg, klicka här så kommer du direkt dit! :) Nu ska jag fixa lite mat och så bloggar jag mer sen, puss på er!


Innan jag går någonstnas oavsett i Baddräkt eller Bikini måste jag besöka solariumet, haha!


 
1 Hanna:

skriven

Hejsan, jag kom kross din blogg på we love blogging i facebook, och ville bara säga att det gör mig jätteglad att se någon så modig som du! Hoppas att du fortsätter blogga, och glöm aldrig bort att du är en insperation till dina läsera och alla andra som är transgender!!:D <3