Asså blä! 29/3

Hej på er, ursäkta för att jag uppdaterar så sent, men jag är i fullgång med städningen, som jag bland annat berättade igår att jag skulle pyssla med :) Ska inom kort slänga in andra maskinen tvätt för att sen ta i tu med att damsuga toaletten, det är rätt kul att sätda bara man sätter igång! ;) Precis innan jag ksulle sova gick jagi n på Svtplay-appen och tittade igenom lite program, varför vet jagi nte, haha! Måste allt man göra ha en anledning?! Nä det tycker inte jag heller! ;) Iaf fick jag nog syn på det vidrigaste programmet ever eller jag tittade inte på det, men iaf. Den Fantastiska Grodan......... Alla som känner mig vet exakt vad jag tycker om dessa snuskiga/vidriga djur, grodor och paddor är bland det äckligaste jag vet! Att man ens tar sig tid att filmar snuskerierna, USH säger jag bara, haha! Aja nu ska jag städa vidare, så kan väl ni som gillar dessa djur få titta på detta, jag hoppar nog den ''unika'' upplevelsen, haha! ;)