Dagens fråga!

Hej Molly, inom den närmasta tiden ska jag på börja ett skolarbete ihop med en tjejkompis och vi skulle mer än gärna vilja ha din medverkan. Men vi vet inte hur intresserad du egentligen är? vad för sorts intervju du kan tänkas delta i? och hur vi skak omma i kontakt med dig personligen?


Hej på er! Erat skolarbete låter som en rolig grej och givetvis kan jag ställa upp på en intervju om så önskas, i utbyta av information av slags intervju jag ska ställer upp på! Vill vara ltie öfrberedd, haha! ;) Ni kan nå mig på min mail [email protected] eller min Fb Molly Nilsson. Där ni antingen kan skicka in frågor ni har via ett dokument eller önskan av personligtmöte för videointervju eller intervju + fotografering etc! :)


Fortsätt skicka in frågor ni har, så kommer jag inom kort besvara dem allt eftersom! :)