Dagens fråga!

Hej Molly, jag har läst din blogg till och från, men finner den väldigt roande. Något jag undrar lite över är vad för sport du höll på med förut och hur det kom sig att du la av och kommer du börja sporta igen? :)


Hej, vad kul att du gillar min blogg, trots att den inte är densamma för några månader sen. Spoerten jag höll på med var simmning, jag brann verklgien för sporten och älskade det jag fick göra! Anledningen till att jag slutade med denna underbara sport var av olika faktorer........... Men de största skälet att jag var utbrännd och kände mig helt slutkörd! På en vecka tränade jag mellan 20-24 timmar och äter man inte eller sover som man ska, tar det konsekvenser! Samtidigt skulle jag sköta skolan, hinna uppdatera bloggen mellan 5-7 gånger om dagen, träffa vänner/familj, ta hand om mina djur, få ordning i lägenheten, hinna modella och någonstans där skulle jag klämma in ett förhållande x'D När jag ser tillbaka tycker jag det är ett under att jag är vid liv, haha! Ah som ni kanske förstår levde jag ett väldigt intensivt liv och är lite glad att det är över, men givetvis saknar jag simningen! Självklart vill jag komma tillbaka till sporten jag älskar, men innan jag gör ett nytt försök måste jag låta kroppen återhämta sig och gå klart min utredningen, sen får jag se hur mitt liv ser ut! =)


1 Robin Sebastian:

skriven

Åh, tack Molly :)