Dagens fråga!

Hej Molly, jag har lite frågor till dig som jag önskar du kan ta dig tid till att svara :) Hur ska din dröm kille vara/se ut, ska han vara vältränad, vad är minimum & maxåldern för dig, är det viktigt med en bra utbildning på din partner och vad anser du är det viktigaste inom ett förhållande?


Hej!

Jag har egentligen ingen riktig ''mall'' hur min dröm kille ska vara eller se ut direkt ^^' Jag antar att när han väl dyker upp så bara vet jag! Men han ska väl vara snäll, charmig, spontan, öppen för nya förslag och ha hjärtat på rätt plats, oj nu lät detta plötsligt som en kontakt annons, haha! Utseendet är väl inte så jätte viktigt egentligen, eller?! Jag gillar killar som ligger runt 180, brunt eller blont hår och bruna stora ögon är absolut inget minus, haha! Men blå går minst lika bra :) Det är egentligen inget måste att han ska vara vältränad, men det är givetvis ingen nackdel heller, haha! xD Men ett litet krav är att han är i hyffsad god form, sen är det inget fel om han är vältränad som sagt, eftersom jag själv kan få mina små ryck till och från, hallå gammal elitidrottare! ;) Just runt ålder har jag inte tänkt på så jätte mycket på........ Men minimum är nog 19 om ens det och max 26! :) Just det där med utblidning ser jag som en relativt viktig punkt, jag vill inte direkt komma med i lyxfällan och ännu mindre bo på gatan, haha! Nä, men ni förstår förhopningsvist vad jag menar. Jag vill ge mina barn (om jag får några) en liknande uppväxt jag har fått och kunna skämma bort dem till och från. Inte för att mina föräldrar skulle bli dåliga på det direkt, haha! Nä men slippa ha känslan att ''tänk om pengarna inte räcker'' till etc.... Jag vill själv ha en stadig ekonomi och även kunna ge mina barn en trygg uppväxt, så som jag fått :) Grunden till ett bra förhållande för mig och säkerligen som många andra är ärlighet och trohet. Just ärlighet har jag aldrig kunnat vara för mina dåvarande partners..... Jag har haft lite för mycket att dölja och inte velat släppa in dem på livet, av rädsla att bli lämnad och sårad..... Men nu vet jag bättre tack och lov! :) Men ärlighet och trohet är väl en typisk grund, sen som ni vet hittar jag på mina egna små motton och en av dessa är ''Älska din partners brister, eftersom det gör just honom/henne unik''. Det kan vara skitsvårt, men en väldigt bra grej att tänka på då man bara vill slå en stekpanna i huvudet på sin partner, haha! Ah men ni fattar ^^



Hoppas jag har kunnat besvara dina frågor och du är nöjd över svaren jag gett. Fortsätt skicka in frågor antingen här på bloggen eller på min tillfälliga mail: [email protected]