Dagens fråga!

Hej Molly!!! Åh vad glad att du tar dig att svara på just min frågao och vill att du även ska veta att du är jätte vacker oavsett vad andra tycker om dig! =) Jag undrar ltie vad är ditt mål, hur vill du själv se ut som tjej när hormonbehandling är klar, samt din operation? Du pratade om C-kupa, lite därför jag undrar, tacksam för svar! :)


Hej, åh vad gulligt sagt av dig, blir jätte glad över dina vackra ord ska du veta! =') I nu läget drömmer jag om att bara få mina hormoner för att kunna få påbörja mitt ''nya'' liv, men givetvis har jag en önskan om hur slut resultatet ska se ut :) Något jag tycker är väldigt vackert är smala kvinnor med stor bröst och det säger väl en hel del hur jag vill ha mitt slutreslutat ^^ Som jag tidigare tagit upp kommer hormonerna hjälpa mig med former så väl som mina bröst, att jag kommer spruta in ett och annat i dem är nog rätt uppenbart,haha! En person jag verklgien tycker är fruktansvärt vacker är Kissie, hon har verklgien GALET VACKER!!! Jag vill inte dirket byta liv med henne, men att få ha en liknande kropp hade jag inte sagt nej till, haha!