Dåligt start på dagen! 6/3

Go morgon alla läsare, hoppas er dag startade bättre än min......... Redan när jag vaknade kände jag att, näh skit i att gå i skolan idag och givetvis lyssnade jag inte, big mistakes! När jag var klar för att gå såg jag att bussen gick om 5 min och funderade på att skita i frukosten (Shaken). Men eftersom jag är så duktig så gjorde jag i ordningen och när jag öppna flög allt ut på mig......... Bra början va?! Fick choklad på tröjan, byxorna, mitt hår (topparna) och jag som hade duschat kvällen innan xD Eftersom jag blev tvungen att skölja ur håre lite snabbt, byta kläder och missade givetvis bussen och fick gå till skolan + att min ena nagel lossnat, BAH! xD Aja hoppas dagens tabbe är gjor iaf, idag ska jag in till Skövde för att gå på möte eftersom jag missade mitt sist pga ingen sms påminnelse och sen blir det gå i affärer, jag måste trösta mig av dagens händelse haha! Bloggar mer sen, puss på er!


1 Gängmedlem:

skriven

Lite stökit också kanske? ^^