Dejta kudden!

Go kväll alla läsare, verkligen jätte ledsen att bloggningen vart usel denna veckan, men har haft en up and down period de senaste dagarn (skumt)......... Nu är det bättre i vilket fall, idag åkte jag in till Skövde för att gå på möte angående mina tankar runt utredningen och när jag kom fram fick jag beskedet att mitt möte var den 2/2?! Blev lite förvånad eftersom jag inte hade fått något sms om det O_o' Iaf, hon som jobbade där (personalen) var jätte gulliga och bokade in en ny tid nu på Onsdag kl 15:30 =) Efter det åkte jag till Elins och shoppade lite små saker. Idag var det första gången jag gick på stan helt solo, kändes lite läskigt i början, men allt eftersom släppte spänningen och plötsligt kändes allt helt naturligt. När jag var klar bar det hem för att hämta ut mitt ''lilla'' paket och efter det har jag suttit hemma ihop med familjen och nu sitter jag här, haha! Ska strax gå och lägga mig för att orka med morgondagen då det väntar utgång ihop med tjejerna, kommer bli galet! Nu får ni alla sova så gått och så hörs vi mer imorgon, puss på er!


Santos helsar natti!