Det fick verkligen inte hända!

Go kväll alla bloggläsare, jag har verkligen inte varit på blogghumör för 5öre, har känt mig jätte seg hela dagen, självförvållat?! Oavsett vad ska det bli sjukt gött att få lägga sig snart, trött så jag stupar snart, haha! Men innan dess lovade jag som sagt berätta vad som hände igår på krogen! ;)

Jag var som sagt ute med en tjejkompis igår och vi hade det jätte trevligt, vi satt och pratade, plötsligt kom en kille fram till oss. Han hade tydligen blivit bortfållad från ett annat bord han satt vid först och frågade om han fick slå sig ner ihop med oss. Ah vi började prata och plöstligt frågade han om vi ville ha något från baren, vi sa att vi kan ta en X-ider och som tack gav vi honom en puss på kinden ^^ När vi hade druckit upp dem bestämde vi att gå upp till taket för att ta en nypa luft och jag trodde faktiskt inte att han skulle följa efter, men det gjorde han, haha! Han frågade om vi ville ha något mer att dricka och så höll vår kväll på så xD Jag fattade inte fören senare på kvällen att han var intresserad av mig, men tyckte det var lite små skumt att han sa ''Du fattar inte vad jag gör för dig, nu när jag går ut och fryser för din skull'', vi var liksom ut mer än en gång och tog luft om man säger så. Varje gång skulle han stå och spänna sina muskler när vi stod där ute ^^' Det var lite blandade känslor, först var det Okej?! men samtidigt Wow! ^^' Hitintills är allt helt okej, men detk ommer mera, tyvärr........... I slutet satt vi mest och pratade. Han ville ha mitt mobil nr, ville träffa mig igen, prata om att skaffa barn och började prata giftemål, det var någonstans där jag kände att nä nu måste jag sätta ner foten. Men innan jag viste ordet av det så pussade han mig på MUNNEN!!! xD Det var en sådan grej jag hade lovat både mig själv och er att inte göra! Jag går inte på krogen för att ragga, utan för att träffa roligt folk och dansa! Jag var sjukt besviken på mig själv, men sen så insåg jag att det var inte mitt fel helt och hållet, eftersom det var inte jag som tog insiativet! Iaf mådde jag så illa tillmods att jag berättade om min situation och kort där efter så gick han, haha! Men han tog det ändå förvånansvärt bra tyckte jag, han satt kvar och pratade en liten stund, men man såg att han var chockad, stackarn! =/ Sen slutade det som vanligt, det blev en taxi hem xD