In the ghetto! 7/3

Go morgon alla bloggläsare, hoppas det är bra med er!  Japp Torsdag och nu har jag helg, det hade vart riktigt gött OM jag hade fått sova ut imorgon, vilket jag inte får......... Eftersom vi ska till Sthlm på bröllop, ska vi tydligen åka redan vid kl 11 O_o* Inte nog med detta så ska vi vara på landet eller jag fattade det som det iaf, fanns en travbana i närheten, buhu! ^^ Detta måste vara första gången vi inte bokar hotell på Scandic, fast ska väl egentligen inte klaga, fick eget rum hihi Se redan där ser jag en posetiv grej mitt bland all hästlort, haha! Nä men jag är lite smått pissoff för att jag missar ett bra event, finalen i Melodifestivalen + en underbar utgång, haha! Men ska nog bli kul trots allt, om inte ska jag ladda ner SVT-appen så jag kan titta på finalen trots allt, haha! Fast det är endast om bröllopet verklgien suger! ;) Aja nu ska jag fixa lite små saker så bloggar jag lite senare igen, puss på er!