Måste skaffa mig en karl!

Hej på er lala läsare, asså förlåt för super duper dålig bloggning denna veckan, skäms på mig! Har verkligen inte varit på blogghumör helt enkelt...... =/ Ska föröska skärpa mig itlls nästa vecka, lovar! Vid 19:00 mötte jag upp Emma för att käka litel unch/kvällsmat, vi hade det jätte trevligt. Vi diskuterade senaste utgången och hur den var :) Dock har jag fått värsta magknipen, mamma trodde det var magkatarr =/ Jag måste lära mig stressa ner, Emma mobbade mig och sa att jagh ade fått mens, haha! Vem vet, kanske det som har hänt, haha! Ah sen fick jag skjuts hem och resterande kvällen med att pillat ihop mitt klädhängare! ;) Asså shit, jag måste verkligen skaffa mig en karl, det tog mig ca 2 timmar att få ihop skiten och då skan i veta att det bara följde med 2 skruvar, haha! Men nu sitter den iaf (Visar er en anna dag!), nu ska jag lägga mig framför en film och sen så ska jag sova! Imorgon blir det tvätta, kalas och något jag glömt, haha! Ah ni hör, helt virrig i bollen, bäst att jag lägger mig snart, gonatt på er alla underbara läsare och så hörs vi mer imorgon, puss!