Pajadem in vårkänsla! 13/3

Go morgon alla bloggläsare, åh vad jagi nte var taggad för skolan idag eller?! Min säng kändes faktiskt som ett bättre alternativ, men till skolan gick jag trots allt och har bara 1 lektion kvar! Fatta vad jag längtar tills nästa termin då läser jag bara Spanska och Matte, slappt eller vadå?! =D Att bero på något helt annat, snön har kommit tillbaka igen........... -_-' Där försvann mitt hopp om våren, aja slapp iaf den förbaskade snön under bröllopet, hade iof vart en intressant upplevelse, speciellt med mina skor, haha! Idag ska jag försöka ta en fika med min kusin som jag lovat jätte länge nu, USH på mig! Fast förra gången var det inte bara mitt fel hihi ^^ Aja ska slänga iväg ett mess lite senare efter jag har slutat :) Ah mer än detta hade jag nog inte att berätta, bloggar mer sen puss!