Pluggis! 4/3

Go morgon alla läsare, hoppas allt är bra med er, jag har precis slutat skolan och ska snart sätta mig med allt pluggande, blööö xD Fick tillbaka mitt Naturkunskaps prov förra v och jag IG!? Jag fattar ingenting, jag brukar sällan behöva plugga till prov........... Men för att vara på säkra sidan ska jag plugga till nästa jag har oavsett om jag anser kunna det mesta, vill vara på säkra sidan, haha! Så idag blir det plugg hela dagen, sen ska jag träffa Nettan för  titta film ihop, hon kom hem från Paris igår och tydligen köpt med sig en grej hem till mig, wiiii =D Som ni med kan se har jag inskaffat en ny parfym och den är verkligen super, I LOVE IT <3 Aja nu ska jag sätta mig ner med Naturkunskapen, Spanskan och Psykologin så jag inte kuggar, haha! Nä lika bra att göra någonting bra av motivationen undertiden man har den, sen blir det plugg matte, usch vilket ''liv'' jag har, haha! Bloggar mer sen puss på er! :)