Sjukt galen kväll! 17/3

Go morgon på er alla min små söta bloggläsare! Hoppas allt är väl med er och själv har man nyligen vaknat efter en SJUKT GALEN utgång, haha! Vi började med att förfesta i min lägenhet och snackade lite skit, som vanligt! ;) Sen bar det av till bussen och när vi anlände till Skövde trippade vi glatt mot bogrens med våra 15 cm klackar, haha! Nettan hade gärna velat följa med oss, men eftersom hon skulle jobba sa vi att det fick bli en annan kväll! :) Ibörjan fick vi värsta tönten efter oss, jätte jobbigt, men han försvann rätt snart, då det kom andra som tur var, haha! Dock hände en grej som verkligen inte fick hända, men det är ingenting jag kan göra åt just nu, men det kan jag berätta om lite senare! Nu ska jag lägga mig under en filt till en bra barnfilm och bara ta det lugnt och försöka smälta gårdagens händelser, haha! bloggar mer sen puss!