Ta upp gammla vanor!

Något man ofta glömmer bort är hur underbara ens föräldrar egentligen är, kommer ni ihåg när man var små då man sprang ner från trappen varje dag då de kom hem från jobbet?!

Jag minns att jag och min bror sprang ner från trappan för att hinna först, på nogot konstigt sätt kom jag alltid först, utlämnar helst inte detaljer hur det kom sig, haha! Men allt efter åren försvinner det beteendet och byts ut mot ett Tja/Hej, har ni tänkt på det?!

Det är lite komiskt ända sedan jag berättade vad jag hade gått och burit på i 10 år har jag blivit betydligt ödmjukare! :) Jag brukar ge dem en kram då det kommer innanför dörren eller bara helt random, jag tror det är viktigt för dem känna sig sedda! Idag gav jag dom dock ingen kram, men de ska få kyckling soppa till kvällsmat och så kan de få en kram sen när jag ska åka hem hihi ^^ Men gör som jag, bara krama om din Mamma eller Pappa, de blri jätte glada över bara en sådan liten grej eller varför inte göra som jag gör idag, fixa kvällsmat! ;)