Det är bara tragiskt!

Något jag verkligen inte kan eller kommer kunna förstå är unga föräldrar....... Hur kommer det sig att personer som är mellan 18 - 20 år har 2 - 3 ungar och hur i allvärlden tänker dom?! Jag förstår mig verkligen inte på mig dessa människor och det är trots hur mycket jag än försöker och faktiskt vill så går det inte....... Att skaffa så pass många barn i så tidig ålder är, ursäkta mig, men det är bara idiotiskt! Oftast har dom ingen utbildning, inget fast jobb och är behov av andra upp till 110%......... Hur kul kan det egentligen vara?! Tänker folk inte alls eller har dom förlorat halva sin hjärnkapacitet, jag bara undrar....... Misstolka mig inte, barn är underbara och kredd till alla som har dessa fantastiska små liv, men har man inte ekonmi eller möjlighet att ta hand om ett barn, varför skaffa mer fler för?! Jag hoppas verkligen att ingen är så pantad och dum i huvudet rent utsagt att dom inte vet hur barn blir till, för då är det bara tragiskt.......


Ett barn ska inte behöva växaupp med ekonomiska problem.......


 
1 Lollo:

skriven

Men du, dom får väl vara mammor om dom känner sig som en mamma, precis som du, du får vara tjej eftersom att du känner dig som en tjej. Man får vara vem man vill och det gäller även de som vill vara mammor i ung ålder!