Det bästa på hela dagen!

Go kväll alla mina små troll, har ni haft en bra dag?! Hoppas det och om inte får ni nog det imorgon, hihi ^^ Jag är fortfarande på toppen humör, men ska strax göra mig klar för att dejta kudden och jag bara måste beärtta en sak, jag verkligen älskar att sova, haha! Kommer ihåg när en av mina kusiners pappa alltid sa till oss när det var dax att sova.


Han - Nu kommer det bästa på hela dagen! =D

Vi - Nej........  -_-'

Han - Jo, att sova är det bästa som finns på hela dagen


Just då kunde jag inte alls hålla med honom, men nu håller jag med honom till 110%, vilket på ett sätt är skrämmande, haha! Egentligen är jag som en liten björn, hade jag fått/kunat, hade jag utan tvekan sovit fram tills våren är tillaks, men skulle kunna ta ett break mellan jula och nyår, haha! Imorgon är det Torsdag och jag ska mesta dels vara hemma, plugga, skicka iväg en order och ringa 2 viktigt samtal, hihi ^^ Så nu ska jag göra det bästa på hela dagen, natti!