Go kväll!

Hej på er, ursäkta att jag inte bloggar förens nu, men varit lite upptagen med lite annat grejs. Eftersom det varit skit väder hela dagen passade jag på att sätta mig ner och skriva på en lite text jag fick upp i huvdet under min promenad och så småning om kommer säkert en liten melodi skulle jag tro! Imorgon blir det att kika ut min första bil, sjukt lycklig och hoppas jag hittar någon som faller mig i smaken. Märken jag kan tänka mig är Toyota, Audi och Mercedes :) Ah tyhp dom märkena jag kan, om man bortser från ford, volvo, opel, saab eller golf, men det är inget jag vill ha så därför tog jag inte upp dem fören nu i efterhand, haha! Efter eventuella bil köpet ska jag åka till Lundströmska för ha mitt näst sista möte eller jag tror det, tjejen med koll, haha! Nä nu ska jagäta kvällsmat och så hörs vi mer sen, puss!