Kanske överreagerade?! 13/10

Go morgon min kära läsare, då är det Söndag och är på riktigt bra humör, trots det mindre roliga vädret, hihi ^^ Lite senare idag ska jag in och hämta Papi i Skövde, han har varit på någon konferans över helgen och lite nyfiken på hur det var :) Satt igår och kikade på nån Barngala undertiden jag inväntade att Vinterviken skulle börja och ar väl hyffsat okej. Nu kommer säkert dett låta jätte töntigt/idiotiskt, men efter ett tag så gick Orup upp och inget illa ment det. Men när han börja sjunga Då Står Pojkarna På Rad kunde jag faktikst inte rå för att jag fick en bild av en pedofilfarbror....... Ursäkta mig, men är man 50 eller mer ska man kanske välja en annan typ av låt, dessutom kanske man ska ha det i tanken på en Barngala.... Men som sagt kan vara jag som överreagerade, haha! Nu ska jag strax käka lite mat innan det blir en sväng in till viva la Skövde, puss!


 
Kategori: Allmänt
Taggar: Orup Pojkarna Står på rad