Molly till undsättning!

Hej på er, nu är jagt betydligt piggare och mår betydligt bättre, haha! Sitter just nu hemma hos mina kära föräldrar och vi ska strax äta lite kvällsmat. Kvällen igår var helt magisk och hade ruskigt trevlig, dessutom fick jag många fina komentarer för min lilla söta klänning och mitt hår, ur gulligt! Av någon konstig anledning mådde många killar väldigt ''dåligt'' och bad om en undersökning, vad ska man säga?! ;) Träffade även på några bloggläsare, vänner och massa annat trevligt folk. Däremot var det nog första och absolut sista gången jag hade 18 cm klackar på krogen, inget att rekomendera, haha! Men fram tog jag mig och varm jämlång med de flesta killar där, vilket kanske inte var fullt så uppskattat, haha!


Hej du, kan du undersöka mig här jag mår inte så bra....... ^^

Det är klart jag kan ;)