Dagen fråga!

Hur viktigt är pengar för dig och är sånt avgörande inför en dejt?


Givetvis är det inte avgörande, men det har en viss viktig faktor och ska förklara hur jag menar lite mer ingående. Till att börja med är det väl ingen som vill leva fattigt eller jag hoppas inte det iaf?! Men alla får olika förusettninger i livet, vilket kan också anses som orättvist.
För mig är det inte avgörande om nån har bra eller dålig ekonomi, men efterosm jag själv har det hyffstat bra ställt måste jag tänka på ett helt annat sätt när det väl kommer till dejtningar. Jag är väligt givmild av mig och det tycker jag man ska vara, men jag vet också att det finns människor som utnyttjar det och sånna personer vill jag inte be blanda mig med! Träffar jag en som har det lite sämmre ställt än mig måste jag ta reda på om han är intresserad av mig eller mina pengar. Jag kan dejta killar som har det lite sämmre ställt, däremot låter jag dom gå igenom en slags prövoperiod innan dom bli min officiella pv, hihi ^^


 
1 amanda:

skriven

åh vilken fin och läsvärd blogg! (((: kram

2 Molly Nilsson

skriven

Aw tack ska du ha Amanda, kramiz! :)