Livets dryck och jag får inte upp den!

Hej på er mina fina läsare, då sitter man på tåget påväg hem och är helt slut i kroppen, haha! Passade  också på att köpa en Red Bull, dom hade bara denna sorten så fick nöja mig med denna lilla skiten...... Pressbyron i Skövde är bra mycket bättre, där hittar man iaf det man ska ha, iaf! Det dumma med dessa burkar är att jag inte kan öppna dom pga nailsen, brukar alltid be kompisar öppna dem, är jag självständig, haha! Kände mig rätt korkad, men efter lite knicks fick jag upp den med mina nycklar, man vill ju inte be någon random person, man vet aldrig vart dom har haft sina fingar innan liksom, haha! Mötet gick btw jätte bra och är super nöjd! Ska ner igen den 3 Oktober, men då blir det promenad utan klackar, haha! Nu ska jag lyssna på lite musik och plugga, bloggar mer sen igen, puss på er!