Talförbud! 27/9

Go morgon sunshins, solen skiner och jag har fortfarande problem med halsen, att försöka sig på att gå upp till höga C är inte ens aktuellt, haha! Börjar bli riktigt trött på skiten och hoppas det försvinner tills imorgon! Ni kanske har något bra knep på halsproblem?! Då får ni gärna komentera här nedan, skulle bli tokglad för alla tricks och tips jag kan tänkas få! :) Hur som helst, har jag bestämt mig för att ha talförbud fram tills kl 18:00 imorgon kväll, kan bli rätt så intressant eftersom jag ska göra ett ärende på systemet, haha! Får hoppas att rösten håller och inte spricker, måste spara den fram tills imorgon ;) Nu ska jag fixa mig lite snabbt, samla mod att gå till systemet, bloggar mer sen igen, puss!


Min nya frant-tång, fab!


 
1 Johanna:

skriven

Du kanske skulle testa att prata med din vanliga röst ett tag?

2 Molly Nilsson

skriven

Idag har jag nog inget vidare val, så blir till att göra det =)