Toppen dag!

Go kväll alla mina sötnosar, allt väl?! Här är det super bra och jag har haft en riktig toppendag! Blev litet släkt kalas och kände mig lite smått osocial när jag satt där med mobilen....... Men så är det när man har många saker i luften, haha! Ska inom kort göra mig klar för att krypa till kojs, men först måste jag borsta mina pliggos (tänder), haha! Imorgon är det som sagt begravning, inte det roligaste men ska försöka dikta ihop ett fint tal till min lilla farmor trots allt. Nu stod inte min farmor mig lika nära som min mormor, för den gemenskapen vi hade var verkligen något speciellt, fråga bara min mamma, haha! Oavsett vad har min farmor ändå varit en viss del av mitt liv och har många fina minnen av henne! :) Men får se hur det blir, nu ska jag krya till kojs och så bloggar jag mer imorgon, natti!!


Tyckte denna låten passade så bra, iaf titeln :)