Blandade känslor! 22/4

Go morgon alla bloggläsare, igår la jag mig väldigt tidigt och fick min 10 timmars sömn men fortfarande väldigt trött, vilket är skumt?! O_o Får hoppas det släpper under dagen, kanske behöver få i mig en Red Bull?! ;) Idag händer inte så jätte mycket ska ringa ett SUPER VIKTIGT samtal, möta upp en tjejkompis på stan och lite senare ikväll blir det gymmet, vilket ska bli super skoj! Jag ska nämligen gå på zumba-pass och hoppas det är bra mycket roligare än boxningen, hade träningsverk 2 dagar i rad, haha! Dessutom har jag liteblandade känslor för dagens pass eftersom jag är så otroligt ''grym'' på att dansa, haha! Bild på detta kan ni bara glömma ;) Nu ska jag pyssla med lite annat och så hörs vi mer sen igen, puss på er!
 

Var som sagt iväg förra veckan för att hämta ut mitt nya gym-kort