Dagens fråga!

Vad är ditt tips om man vill bära klackar på krogen, något speciellt man ska tänka på?


Det viktigaste är att skorna är bekväma och att man får bra stöd från dom, det är inte kul om man får ont redan efter 1 - 2 timmar...... Priset har ingen som helst betydelse anser jag, det viktigaste är att man trivs själv i skorna man går i. En grej man kanske bör välja bort är att göra som jag gjorde, haha!

Jag hade köpt mina Jeffreys väldigt nyligen och hade användt dom i 1 vecka när jag tog på mig dom till krogen, vilket jag ångrar än idag....... Skorna var helt förstörda och var inte sig lika efteråt, där rök 1500 åt funders, vilket  var mindre skoj....... Jeffrey Campbell är toppen till krogen, man får inte lika ont i fötterna utav dom som man kan få av andra skor. Ska man ha Jeffrey's till krogen föreslår jag att man sliter ut dom lite innan och inte använder dom när dom är helt nya. Det är därför jag endast har 1 par utgångs skor och det är mina första Jeffrey's som blev mitt första och största misstag i skoväg, haha!