Vi är alla olika!

Något man väldigt lätt glömmer bort är stess och hur det påverkar oss negativt, har ni tänkt på det?! Det sägs att stress kan förkorta en människas liv och att man kan öka risken för diverse sjukldomar om man inte tar ordet stress på fullaste allvar. Idag lever vi i en värld som styr av stress tyvärr. Det kan vara att ens ekonmi inte går ihop, man har svårt att få fast jobb, man jobbar för mycket eller har familjerelationer som gör att man inte kan koppla av etc..... Då är det väldigt bra om man kan stressa ner, men hur man gör det är så olika och lite det jag tänkte ta upp idag! :)

Alla människor har olika sätt att koppla av somliga tränar, bakar, shoppar, läsa en bra bok, blogga, läsa bloggar ,göra sysslor i hemet och andra gör det genom att spela på JackPotCity. Vad som är rätt och fel kan varken du eller jag avgöra åt någon anna! Bara för att tränig kan vara avkopplande för mig betyder det inte att det passar någon annan, right?! :) Jag vet personligen att jag måste hålla mig själv i sysselsättning för att kunna koppla av och att läsa en bok är ingnting jag väljer självmant..... För mig spelar det ingen som helst roll om en av mina vänner tycker det bästa som finns är att sätta sig ner till en bra bok eftersom det passar henne, men kanske inte mig. Därför tycker jag var och en ska få koppla av på sitt sätt oavsett om det är träning, fika på stan, spela spel eller att blogga! Jag kommer aldrig kunna bestämma över ditt liv och du kommer aldrig bestämma över mitt, man gör det man själv känner fö1 ;)