Det börjar bli irriterande!

Något jag faktiskt börjar störa mig på allt mer är Bogrens personalen och nu syftar jag inte på bartenderna utan några helt andra figurer...... Vilka är det jag syftar på?! Jo det ska jag berätta, dom jag syftar på är vakterna till själva inträdet som gör samma grej over and over again. Sedan dagen dom insåg att jag var transsexuell har dom slutat bett om mitt id-kort. Det kanske låter som en patetisk grej, men när jag förstod att detta inträffade endast mig och att det spelar ingen roll vad för folk jag är ute med blir man självklart irriterad! Jag anser att dom diskriminerar mig och skulle inte bli förvånad om det är för att jag är transsexuell, som om det är något jag valt självmant -_-' Jag tycker dom ut över detta är toppen, samt resterande personal, men kan man inte acceptera olika typer av människor och deras ''val'' att leva kanske man ska fundera på om ordningsvakt är det rätta yrke?!