En fartfylld dag! 24/4

Go morgon alla gullungar, idag vaknade jag på strålande humör och när jag kom ut ifrån sovrummet möttes jag av solsken, har ni tänkt vad mycket lite sol kan göra med ens dag?! :) Fick också besök av en sotare runt 8 tiden, tur förm ig att jag redan var vaken, haha! eller jag tror han var det, han hade med sig  en jätte tandborste och tror knappast den var till för avloppet, haha! Idag händer det en hel del faktiskt jag ska ta nytt id-kort, skicka iväg ett super viktigt brev, fylla i några blanketter, boka tid för mina klor och lite senare ikväll bär det av till gymmet ihop med någon av mina brudar. Nu ska jag fokusera på att göra klart lite andra grejer och så hörs vi mer sen igen, puss på er!
 

Gårdagens shopping, haha!
Pic från min Instagram, MollyNilson heter jag där ;)