Go kväll!

Hej på er, kom precis hem från gymmet och ska inom kort hoppa in i en varm dusch. Passet idag gick skit och vet inte vad som hände riktigt, när jag när jag hade sprungit 6,5 km fick jag plötligt svårt att andas och var tvungen att sänka hastigheten......... Riktigt besviken på mig själv, fast andra sidan är det inte så konstigt eftersom rummet där banden, cyklarna och crosstrainerna står funkar inte vetelationen som den ska........ Ser fram emot deras flytt då vetelationen kommer funka som den ska! Bättre lycka nästa gång eller hur är det man brukar säga?! :) Som ni kan också ser har jag fått upp dom nya tapeterna, är riktigt nöjd! Ska spela in en video nästa vecka så ni får se hur jag bor som jag dessutom lovat er, löften är faktiskt till för att hållas right?! :) Nu ska jag hoppa i duschen och så hörs vi mer imorgon igen, puss på er!