Jag fattar ingenting! 17/4

Go morgon alla bloggläsare, solen skiner som vanligt, däremot är det lite små kyligt ute vilket är mindre trevligt....... Men så länge det inte kommer snö är jag nöjd och det kanske blir varmare under dagen?! Hoppas på det! Idag har jag massor att stå i, jag ska fika med en tjejkompis runt 12 tiden, gymma, hämta ut ett paket och lite senare ikväll blir det utgång, gash! Kan också berätta att jag har träningsverk i armarna och i benen, ser säkert ut som en fågelskrämma när jag går i mina klackar, så räkna inte med någon outfit bild för då lär jag trilla haha! Benen kan jag förstå eftersom jag hade kondition igår, men i mina armarna förstår jag mig inte på överhuvudtaget?! O_o Aja, mer än detta hade jag inte att berätta, bloggar mer sen igen, puss på er!


Ser fram emot att få dom fixade!