Kanske lika bra?!

Kom precis innför dörren men ska strax iväg för att bege mig mot gymmet, galet vad jag flyger, haha! Idag blir det styrka och ska försöka trängas bland killarna vid hantlarna, känns inte fullt så skoj men kanske går bra vad vet jag?! Var som sagt ute och fikade ihop med Challan  & Linus vilket var jätte skoj, vi pratade om massa grejer bland annat om Norrlandsresan ;) Tänk att jag lämnar Västergötland frivilligt för det där, helt sjukt! Men kanske lika bra och så kanske jag kan få en mer korekt bild av vad det innebär att bo där uppe?! Just nu förknippar jag Norrland med björn, norrsken, varg, snö, kallt, vildmark, bäver, tält och folk som springer nakna i någon skogen och sjunger sånger, haha! Aja nu hinner jag inte sitta här mer, efter gymmet blir det duscha för att fixa sig för utgång, puss på er!