Man kan inte alltid vara på topp! 23/4

Go morgon alla bloggläsare, hoppas det är bra med er och att ni fått sova som ni ska för det har inte jag..... Vaknade till vid 03.54 då min granne raslade till ovanför mig och känner mig lite smått halvdöd, vilket är ''jätte trevligt'' NOT! Men man kan inte vara fab always eller hur?! Hade faktiskt en riktigt toppen dag igår så får se det positivt + att det är tok fint väder och det är alltid något :) Idag har jag inga jätte planer ska möta upp en tjejekompis vid 15:00 för en go fika eller lunch, vi har unte riktigt bestämt oss som vanligt, haha! Jag är riktigt sugen på en färsk sallad + att det nyttigt ;) Därefter ska vi gå lite på stan, boka in oss på ett pass för att sedan mötas upp på gymmet senare ikväll, men boxning är redan uteslutet som aktivitet, haha! Nu hinner jag inte sitta här mer, jag bloggar mer sen igen, puss på er!


För er som undrar vad för fondation jag använder mig utav är det 3 in 1
Den är super och håller riktigt länge!