Orgasmmaskinen fanns kvar! 26/4

Go morgon alla bloggläsare, hoppas allt är bra med er! Själv vaknade man för någon timme sen och precis ätit lite frukost :) Ska inom kort bege mig mot gymmet för att göra dagens kondispass, efter det ska jag till frisören för att fixa till håret och därefter ska jag bara ta det lugnt innan det blir dags för utgång :) Var som sagt kalas igår och när det var slut stack jag direkt till gymmet för att köra styrka och gick super! Tiden då jag tävligssimmade hete det gymmet Plaza och var väl där nästan konstant, haha! Jag var lite nyfiken om dom hade kvar maskinen som jag så fint döpte till orgasmmaskinen, haha! Varför den fick det fina namnet var för att det kändes som man ''fick orgasm'', men då på helt fel ställe, as obehagligt, haha! Så var tvungen att återuppleva lite sweet memories igår ;) Idag blir det fullt fokus på att springa på bandet och crossen, bloggar mer sen igen, puss på er!


För er som vill läsa om inlägget om orgasmmaskinen
http://itsallfake.blogg.se/2011/november/orgasm-pa-gymmet.html