Så fruktansvärt typiskt!

Jag lovade som sagt att berätta om vad jag råkade göra igår på gymmet och här kommer det..... Jag körde på som vanligt, gjort 30 min cross, 15 min cykel och lite andra ben och armövningar. allt flöt på och jag bestämde mig för att gå in att träna där Easyline maskinerna fins, det är egentligen till för pansionärena och lilla mig, haha! Iaf eftersom jag hade varit helt själv där i 20 - 25 minuter antog jag att det inte skulle komma in någon och att jag kunde schyster min sport-bh eftersom saker och ting inte låg rätt och nu kan ni nästan gissa vad som händer..... Undertiden jag står där vid spegeln och gräver kommer Herr Musklig in och där står jag med händen inanför min bh, haha! Jag viste inte vart jag skulle ta vägen och hade egentligen lite kvar men valde att gå hem och skämmas i tysthet, haha! I vanliga fall brukar jag inte göra såhär utan gå in på toaletten, men jag valde att chansa och det gör jag ALDRIG om igen, haha!


Ett tips till er tjejer, gräv inte i era sport-bh's på gymmet och är det nödvändigt, gå in på toan, haha!