Så typiskt mig!

Hej på er alla sötnosar, kom precis hem från gymmet med blandade känslor, men mest komiska, råkade nämligen göra en liten klantig grej, haha! Men mer om det kan jag berätta om imorgon ;) Nu blir det att göra iordning en varma koppen för att sedan krypa ner till kojs. Att bero på något helt annat fick jag med mig 2 röda rosor hem, av vem behöver jag inte ta upp, men en super gullig tanke :) Dock råkade jag lägga dom i baksätet där jag klantigt nog kastade in väskan, haha! Så sjukt typiskt mig, men det verkar som dom inte tog någon större skada :) Att bero på rosor, finns det inte något språk för detta?! 1 rosa du var underbar etc?! Om det är någon av er som har koll få ni jätte gärna skriva ner det! :) Nu ska jag fixa mig en varma kopp och så hörs vi mer imorgon igen, natti!