Skönt att få det gjort! 16/4

Go morgon mina kära bloggläsare, hoppas allt är bra med er och att ni sovit gott! Blev som sagt en tur på stan, samt gymmet igår ihop med Nettan igår, vilket var jätte skoj! Träffade även på Mami, vilket var jätte roligt och insåg att jag saknar henne lite trots att vi sågs för ca 3 - 4 dagar sen :) Idag har jag inga jätte planer ska mest vara hemma, ta det lite lugnt och eventuellt lura med Challan till gymmet, men det är för en god sak iaf, hihi ^^ Ska också påbörja inspelningen av min lägenhetsvideo jag har lovar er så sjuuukt länge! Antar att den mesta av tiden kommer gå åt till det så vidare ledig lär jag inte bli, haha! Nu ska jag pyssla med lite annat och så hörs vi mer sen igen, puss på er!


Var som sagt och hämtade ut mitt paket igår, kan ni gissa vad som finns i?! ;)