1 december!

Go morgon alla bloggläsare! Är riktigt hungrig och ska inom kort bege mig in mot Skövde för att hämta mina nycklar, riktigt spännande! Ska bli så himla skönt att få ett hem igen och dessutom som ligger 10-15 min från jobbet, perfekt! Haft en jätte mysig vecka hos mina föräldrar och kommer givetvis sakna detta. Men i längden skulle jag inte orka med dom, haha! Har man bott ensam sen man var 16-17 är det inget man vill, haha! Misstolka mig inte, tycker dom är helt underbara! Men alla vet att föräldrar kan vara rött tjatiga och även mina, haha! Nu blir det hämta nyckeln, luncha för att sedan börja lasta. Får verkligen hoppas att ingen nagel ryker.... Det gör förbaskat ont ska jag be att tala om ^^


1 N.:

skriven

Aldrig valt att kommentera förut då det känns som att man kommenterar någon annans liv, men nu måste jag kände jag.
Den nya hårfärgen klär dig otroligt snyggt, framhäver både ögon och ansikte ( vilket du borde framhäva tycker jag ) !
Gillar att du är så stark trots motgångar, så kämpa på det!

2 Molly Nilsson

skriven

Tack superduper mycket för dina fina ord och roligt att du gillade färgen, samt tog dig tid att skriva! Betyder massa =)