5 Julfrågor!

Hur brukar du fira Jul?
Detta året kommer bli lite annorlunda än tidigare åren. Föregående år har vi firat ihop med min mammas syster nere i Jönköping och innan det firade vi på Öland. Detta året ser ut som så att vi ska fira det enbart med vår familj, bilket kommer kännas väldigt annorlunda, men blir säkert bra! :)


Kollar du på årets Julkalender och vilka föregående är din favorit?
Nej jag har tyvärr inte gjort det, brukar ha det osm liten egen tradition, men helt glömt av. Dom tidigare är nog Diselråttor och Sjömansmöss och Greveholm naturligtvis ;)


Vilken mat på Julbordet är din favorit?
Personligen tycker jag julmaten, påsk och midsommar är mer eller mindre samma.... Men min favorit är nog julskinkan, laxen 2 sorter, pinskorvarna och sill, usch nu blev jag hungrig, haha!


Vilket Julgodis är ett måste under jul?
Svår fråga eftersom hela min släkt på båda sidor är kakmonster, haha! Det brukar finnas lite allmöjligt, godis, karameller, chocklad, kakor i olika slag, nötter, frukt etc... Men min personliga favorit är nog lussekatter, älskar smaken och kan trycka i mig massa om inte tala om degen, haha!


Vad har du önskat dig i Julklapp?
Jag har bara önskat mig 2 saker av den enkla anledning att jag har det jag behöver och om inte köper jag det själv :) Det jag önskat är 1 sterio man kopplar paddan eller iPhonen och lite saker till lägenheten, visst är jag tråkig, haha!