En härlig dag att se fram emot! 6/12

Go morgon alla bloggläsare, då var det Lördag igen och ska inom kort göra mig iordning för att få klorna julfina, ska bli himla härligt! Därefter ska jag möta upp Mami Papi på stan för att handla lite små saker till lägenheten, samt kika gran. Därefter blir det att göra iordning inför kvällen då några av mina brudar kommer hit för att förfesta och lite senare runt 11 tiden blir det att ta taxin mot krogen. Att bero på något helt annat, köpte detta shampot i veckan eftersom alla mina hårprodukter är kvar i min gammla lägenhet..... Jag får hoppas innerligt att det är någolunda bra eftersom rött är så oehört känsligt och tappar lätt sin fina färg..... Vilket jag och säkert ni kommer ihåg sist då mina toppar gick från rött till rosa, haha! bloggar mer sen igen, puss på er!