En vanlig dag på jobbet!

Enda sedan bloggen tog fart och dom första kronorna rullade fick jag inse ganska snabbt vad följderna skulle bli... Med tanke på att folk vet nu om vem och vad jag är har det givetvis inte gjort saken bättre... Nästan varje dag har jag dolda nr som ringer mig konstant. På något vis har dom fått tag i mitt andra nr som är mitt ''jobb nr'' som jag ger ut till journalister, företag eller media medverkan etc. Personer jag jobbar eller ska börja eventuella nya sammarbeten ihop med. Därför har jag som vana att OM dolt nr ska ringa brukar dom få meddela mig först och ange exakt kl slag och ange ett ord eller mening vi kommit överens om. Men eftersom detta blir på tok för komplicerat brukar dom be mig ringa upp för att underlätta. Det man måste kunna göra som B-kändis är att hålla jobb/nya sammarbeten och rikspuckon åt skilda håll ;)